Nužne mjere za okupljanja s više od sto sudionika i obveza korištenja maski za lice

Sukladno trenutnoj epidemiološkoj situaciji Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je nove odluke s ciljem sprječavanja širenja koronavirusa koje se primjenjuju od 13. srpnja 2020. godine.

Odluka o nužnoj mjeri obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19 Navedenom Odlukom se uvode nužne mjere koje moraju ispuniti organizatori svih okupljanja s više od sto osoba.  Organizatori koji na okupljanju očekuju više od sto sudionika obvezni su Županijskom centru 112 dostaviti obavijest o održavanju okupljanja najkasnije 48 sati prije planiranog početka okupljanja.  Organizatori koji su okupljanje prijavili sukladno Zakonu o javnom okupljanju nisu dužni dostavljati ovu obavijest. Također, svi organizatori okupljanja s više od sto sudionika obvezni su voditi pisanu evidenciju sudionika, kako bi se u slučaju da se ustanovi da je netko od sudionika bio zaražen virusom SARS – CoV-2, što efikasnije moglo spriječiti širenje bolesti. Kontrolu provođenja Odluke, kao i pridržavanja preporuka i uputa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, provodit će timovi sastavljeni od inspektora civilne zaštite i policijskih službenika.

               Kontakt za prijavu okupljanja s više od 100 sudionika na području Koprivničko-križevačke županije:  ŽC 112 Koprivnica (MUP CZ) – e-mail:  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

           

Odluka o nužnim mjerama za organizaciju okupljanja na kojima je prisutno više od sto sudionika za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19


Ovom Odlukom se uvodi nužna mjera obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski za sljedeće kategorije osoba:

  • zaposlenike zdravstvenih ustanova i osobe koje dolaze u posjet pacijentima, ako su posjete dopuštene,
  • vozače, ostale zaposlenike u prijevoznim sredstvima javnog prometa i putnike u javnom prometu,
  • zaposlenike u trgovačkoj djelatnosti i kupce za vrijeme boravka u prodavaonicama,
  • zaposlenike u ugostiteljskoj djelatnosti koji dolaze u kontakt s gostima ili sudjeluju u posluživanju i pripremi jela, pića i napitaka,
  • te druge osobe koje na to posebnim uputama i preporukama obveže Hrvatski zavod za javno zdravstvo.

Stožer civilne zaštite Općine Ferdinandovac

Plaćanje komunalne i grobne naknade u poštanskom uredu Ferdinandovac bez naknade

Obavještavanju se obveznici plaćanja komunalne i grobne naknade da od 3. srpnja 2020. uplatnice-račune koje je izdaje Općina Ferdinandovac za komunalnu i grobnu naknadu mogu plaćati u Poštanskom uredu 48356 Ferdinandovac, bez poštanske naknade za plaćanje.

 

Poštanske naknade za usluge plaćanja uplatnica za komunalnu i grobnu naknadu u Poštanskom uredu Ferdinandovac snosit će Općina Ferdinandovac temeljem Odluke o sufinanciranju poštanskih usluga i sklopljenog Ugovor o poslovnoj suradnji s Hrvatskom poštom d.d.

Obavijest političkim strankama o načinu dostava izjava o prihvaćanju dužnosti člana/zamjenika člana biračkih odbora na području Općine Ferdinandovac

Obavještavaju se političke stranke da potpisane izjave o prihvaćanju dužnosti člana/zamjenika člana biračkih odbora na području Općine Ferdinandovac dostavljaju Općinskom izbornom povjerenstvu Općine Ferdinandovac na jedan od sljedećih načina:

dostavom originala u sjedište Općinskog izbornog povjerenstva na adresi: Trg slobode 28, 48356 Ferdinandovac (upravna zgrada Općine Ferdinandovac), u uredovno vrijeme Općine Ferdinandovac

ili

- e -mailom (skenirane izjave) – na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Izjave (original ili skenirane izjave) se dostavljaju Općinskom izbornom povjerenstvu Općine Ferdinandovac prije donošenja rješenja o imenovanju biračkih odbora.

Ukoliko su izjave dostavljene e-mailom, članovi/zamjenici članova biračkih odbora predaju originale izjava predsjednicima biračkih odbora na dan izbora.

Kontakt broj OIP-a Ferdinandovac : 048/817-013.

 

Općinsko izborno povjerenstvo Općine Ferdinandovac

Ukida se zabrana rada blagdanima trgovina blagdanima i neradnim danima

Zbog povoljne epidemiološke situacije, Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske nastavio je s ublažavanjem mjera donesenih u svrhu sprječavanja širenja bolesti COVID-19  te je u svezi s time izmijenio neke od ranije donesenih odluka.

Najvažnije izmjene relevantne za područje Općine Ferdinandovac su:

Odluka o izmjeni Odluke o radnom vremenu i načinu rada u djelatnosti trgovine za vrijeme trajanja proglašene epidemije bolesti COVID-19

Ukida se zabrana rada blagdanima i neradnim danima, uz pridržavanje općih protuepidemijskih mjera i posebnih uputa i preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.  

Javni natječaj za izbor i imenovanje direktora/ice Turističke zajednice područja „Dravski peski“

Na temelju članka 18. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19, 42/20), članka 25. Statuta Turističke zajednice područja „Dravski peski“ (Službeni glasnik Koprivničko – križevačke županije 12/16, 24/18) i Odluke Turističkog vijeća Turističke zajednice područja „Dravski peski“ od 28. svibnja 2020., Turističko vijeće Turističke zajednice područja „Dravski peski“ dana 5. lipnja 2020. raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

Za izbor i imenovanje direktora/ice

Turističke zajednice područja „Dravski peski“

 

Kandidati moraju uz opće uvjete propisane Zakonom o radu (NN 93/14 i 127/17) ispunjavati posebne uvjete propisane člankom 21. i 23. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19, 42/20) te člankom 1. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkoj zajednice općine, grada, županije i Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (NN 23/17 i 72/17) i to kako slijedi:

1.da ima završen najmanje preddiplomski stručni ili sveučilišni studij (180 ili 240 ECTS)

2.da ima najmanje godinu dana radnog iskustva na poslovima s područja turizma za koje je kao uvjet propisan minimalno studij iz točke 1.ovoga članka

3.da izradi prijedlog svog programa rada turističke zajednice za narednu kalendarsku godinu

4.da aktivno zna jedan svjetski jezik

5.da ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu, a ako nema, treba u roku od jedne godine od dana stupanja na rad položiti stručni ispit

6.da poznaje rad na osobnom računalu

7.da mu pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem nije izrečena mjera sigurnosti ili zaštitna mjera zabrane obavljanja poslova iz područja turizma, dok ta mjera traje. Prijava mora sadržavati ime i prezime kandidata, adresu, broj telefona, broj mobitela i e-mail adresu, naznaku kako je riječ o prijavi na predmetni natječaj, specifikaciju priloga (dokaza) uz prijavu te potpis kandidata.

Uz pisanu prijavu, kandidati su dužni priložiti:

1.životopis

2.dokaz o hrvatskom državljanstvu (domovnica,osobna iskaznica ili putovnica)

3.dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (diploma)

4.dokaze iz kojih je vidljivo da kandidat ima najmanje godinu dana radnog iskustva na poslovima s područja turizma za koje je kao uvjet propisan minimalno studij iz točke 1.ovoga članka (radna knjižica, elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca kojim se dokazuje određeno radno iskustvo na poslovima u turizmu, ugovor o radu i sl.),

5.prijedlog rada Turističke zajednice za jednogodišnje razdoblje

6.dokaz o aktivnom znanju jednog svjetskog jezika (svjedodžba ili index obrazovne ustanove, certifikat škole za strane jezike i sl.)

7.uvjerenje o položenom stručnom ispitu za rad u turističkom uredu (ukoliko ima položen ispit) ili izjavu da ga nije dužan polagati (napomena: u skladu s člankom 23.stavkom 5. I 6. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (NN 52/19, 42/20), direktorom može biti imenovana i osoba koja u trenutku sklapanja ugovora o radu nema položen stručni ispit za rad u turističkom uredu uz uvjet da stručni ispit položi u roku od jedne godine od stupanja na rad ili je riječ o osobi koja ima odgovarajuću stručnu spremu i najmanje 10 godina radnog staža na poslovima u turizmu u toj stručnoj spremi),

8.dokaz o poznavanju rada na računalu (preslika svjedodžbe, indexa ili certifikata odgovarajuće obrazovne ustanove i sl.),

Natječaj će se objaviti u Glasu Podravine i Prigorja, web stranici Turističke zajednice područja „Dravski peski“ (www.tzpdravskipeski.hr), web stranicama općina : Ferdinandovac (www.ferdinandovac.hr), Kalinovac (www.kalinovac.hr), Kloštar Podravski (www.klostarpodravski.hr) i Podravske Sesvete (www.podravske-sesvete.hr) i na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Natječaj je otvoren 8 dana od objave natječaja u Glasu Podravine i Prigorja .

Ponude na natječaj s posebnim prilozima dostavljaju se poštom u zatvorenoj kuverti s naznakom: „za natječaj – ne otvarati“ na adresu:

Turistička zajednica područja „Dravski peski“

Kralja Tomislava 2

48362 Kloštar Podravski

Kandidati dostavljaju sve priloge u neovjerenoj preslici, te su dužni na poziv Turističkog vijeća Turističke zajednice područja „Dravski peski“ dostaviti na uvid originale.

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

S kandidatima prijavljenim na natječaj čije su prijave potpune i pravovremene obavit će se razgovor.

Turističko vijeće Turističke zajednice područja „Dravski peski“ će za svakog kandidata putem Ministarstva pravosuđa provjeriti postoji li zapreka iz Ad.7 uvjeta ovog Natječaja.

Ukoliko se na raspisani natječaj nitko ne prijavi ili nitko od prijavljenih kandidata ne bude izabran natječaj će se ponoviti.

O rezultatima Natječaja kandidati će biti obaviješteni pisanim putem u roku od 15 dana od dana donošenja odluke Turističkog vijeća Turističke zajednice područja „Dravski peski“ o imenovanju direktora Turističke zajednice područja „Dravski peski“  ili o ponavljanju natječaja.

Broj: 86/20

TURISTIČKO VIJEĆE

TURISTIČKE ZAJEDNICE PODRUČJA „DRAVSKI PESKI“

 

Predsjednik:
Danijel Zvonar

Čestitka

Svim mještanima Općine Ferdinandovac čestitamo Dan državnosti Republike Hrvatske, Dan Općine Ferdinandovac i blagdan sv. Ferdinanda

Općinski načelnik, zamjenik načelnika
i Općinsko vijeće Općine Ferdinandovac